Меню сайту

Оцінка сайту
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37

Форма входу

Св'ята

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Дошкільний навчальний заклад №2


Субота, 27.04.2024, 00:44

ГРУПА "ВЕСЕЛКА"
ВИХОВАТЕЛІ:ПАЛІНЧАК  О.М.
                             ТОДАВЧИЧ Г.М.             

"Нема щастя без здоров*я"

    Народна педагогіка ставить піклування,про здоров*я та фізичний розвиток дітей на перше місце(«Нема щастя без здоров*я»,»Здоровому все здорово»).З цього,по суті,й розпочинається виховання дитини в сім*ї.

   Велике значення нормального фізичного розвитку зумовлювалось цілком реальними життєвими потребами.Сила і витривалівсть,стійкість і спритність в народі високо цінятся.Ці риси батьки прагнули виховати в своїх дітей фізична і розумова діяльність завжди перебувають у тісному зв*язку(«Сила без голови маліє,а розум без силий мліє»),однаково репрезентуючи позитивні ознаки особистості(«Сила та розум-краса людини»).Піднесення рівня фізичного розвитку поліпшує розумову діяльність людини.«В здоровому тілі-здоровий дух»

    Система фізичного виховання це історично обумовлений тин соціальної практики фізичного виховання який включає телеологічні,науково-методичні,програмово- роботи й відпочинку нормативні та організаційні елементи,що забезпечують фізичне виховання громадян.

   Велеким щастям для людини вважається збереження здоров*я і працездатності до самої смерті(«Не смерть страшна,а недуга»).Тому й щодня,вітаючись між собою,люди зачать один доброго здоров*я.

    З метою здійснення нормального фізичного розвитку дитина етнопедагогіка звертала увагу на необхідність додержання  режму дня,харчування та сну,рівномірно чергування.

Заняття з фізичного виховання"У квітковому містечку"

 

Мета:Продовжувати формувати в дітей уміння правильно виконувати основні рухи.Вправляти в  хотьбі по «слідах» ,стрибках у довжину,киданні м*яча в горизонтальну ціль(кошик) із відстані 1,5 м. Удосконалювати вміння підлізати під дугами висотою 50 см із положення навпочіпки,не торкаючись руками предметів; уміння переступати предмети; повзати.Розвивати рівновагу,зосередженість,увагу,вміння діяти за сигналом вихователя.

   Запобігати виникненню плоскостопості та сколіозу.Викликати інтерес до занять із фізичної культури,виховувати емоційну чуйність,доброзичливіть, почуття взаємодопомоги.

 

Обладнання:Паперові соняшники(для використання в загальнорозвивальних вправах); «Доріжка здоров*я» для профілактики плоскостопості; 2 дуги,тунель «Дракончика»; м*ячі; кошик; «річка» з тканини для перестрибування; морквинки з тканини; бутафорський кавун.

                      Хід заняття.

Вихователь:

Я-Вітамінка,хочу,щоб усі дітки росли здоровими та вемелими,а для цього вони повинні їсти тільки корисну їжу,багату на вітаміни.Я запрошую вас до себе на город,де я вирожую багато овочів.Дорога нас чекає не близька,та допоможе нам під час подорожі усиішка.Дуже хочется малятам подорож розпочинати!Тож вирушаймо!(діти йдуть по колу).

  -Звичайна ходьба

  -Ходьба з високим підніманням ніг.

(Нам на дорозі зустрілися камінці.Щоб не впасти,треба під час ходьби високо піднімати ніжки).

    -Ходьба навшпиньках.(«Як лисичка»).

    -Біг.(Нам треба поспішати).

    -Ходьба парами .(Давайте покажемо,які ми дружні малята,тримаємо міцно руку друга).

    (Діти зупинилися у колі).

   Вихователь:Ось ми з вами дібралися до мого соняшникового поля.Подивітся,які гарні та великі соняшники виросли у мене,Вітамінки.Зернятка соняшника корисні ,вони містять вітаміни.

 

  Комплекс загальнорозвивальних вправ із соняшниками.

      «Соняшники прокидаються».Піднімання рук через сторони вгору (4-5 раз)

     В.п-о.с.;1-3-підняти руки  через сторони вгору,піднятися на носочки,подивитися на соняшники;4-в.п.

 2. «Вітерець гойдає соняшники».

    Нахили тулуба вперед та в сторони(5-6 р.)

    В.п.-о.с,руки підняти вгору; 1-нахил вправо; 2-в.п.;3-нахил в ліво;4-в.п.;

   3. «Соняшники ховаютсья»(4-5 р.)

     В.п.-о.с.руки за спиною.

   -Де наші соняшники?

          1-витягнути руки вперед,сказати: «Ось вони!»; 2-в.п.;3-1;4-2.

4. «Соняшники виросли далеко».

  Нахили тулуба вперед з в.п. сидячи(4-5 р.)

  В.п.-сидячи,ноги нарізно,соняшники тримати перед грудьми; 1-нахилитися вперед,покласти соняшники в руки; 4-випрямитися,підняти руки із соняшниками вгору.

5. «Соняшники виросли високі».

   Вправа для профілактики деформації хребта(4-5 р.)

   В.п.- лежачи,руки витягнути вперед; 1-підняти руки вгору,прогнутися; 2-в.п.; 3-1; 4-2.

6. «Соняшникам весело».

   В.п.-те саме.Почергове згинання та розгинання ніг у колінах.

7. «Соняшники радіють».

  Стрибки.

8. «Налетів вітерець».

  Вправа на відновлення дихання(5-6 р.)

 

   Вихователь:Давайте складемо гарний букет із соняшників(зібрати соняшники).

   (Звучить весела музика,із будиночка виходить Незнайко.Діти вітаются з ним,запрошують із собою в подорож.Стрибки в довжину з місця фронтальний спосіб організації дітей).

   Вихователь:Перед нами з*явилася річечка невеличечка.Треба перестрибнути її так,щоб не намочити ніжки.У всіх ніжки повинні бути сухими.
   Річка,річка-невеличка,

   Не мочи ти  діткам ніжки.

 

   Вихователь:Незнайко намочив ніжки,на піщаній доріжці з*явилися сліди.

            у Квітковому Містечку

                                           Псохогімнастика

                                         «Подаруй усмішку»

   Вихователь:Малята!До нас завітали гості.Ми зустрінемо гостей усмішкою.

          -Як ви усміхаєтесь?Усміхніться,посміхніться,усміхніться!

Усмішкою привітаємось з гостями.Нехай гості не сумують.Ви дітки гарні,і гостям із вами дуже гарно,цікаво та весело.Як гарно усміхаються малята!

     -А зараз розпочинається наша казочка...

     У Квітковому Містечке

     Жили собі діти,

     Мали гарну вдачу

     Та вміли дружити.

     І дівчатка,і хлоп*ятка,

     Всі робили тут зарядку.

     З фізкультурою дружили,

     Сонечку вони раділи.

 

      1-а дитина.

     Любі гості та малята!

     В нас сьогодні справжнє свято!

     Раді ми всіх вас вітати

     Та здоров*я всім бажати!

    

      2-а дитина

     Ми-малята всі гарненькі,

     І вродливі,чепурненькі,

     Вмієм бугати,стрибати

     Та не будем сумувати!

      По слідочках підемо,

      Може,там щось знайдемо.

 (Діти виконують вправи на смузі перешкод-потоковий спосіб організації дітей)

  -Ходьба по «слідах».

  -Підлізання під дугу.

  -Кидання м*яча у горизонтальну ціль(кошик)

  -Проповзання по тунелю «Дракончик».

  -Переступання через предмети

 

   Вихователь:Молодці,малятя,допомогли мені на городі.

     -Ой,дивітся,перед нами ще кавунчики з*явились.Давайте з ними потанцюєм.

      Дуже раді всі малята,

      Зараз будуть танцювати.

      (Тинин із кавунчиками).

      (Незнайко заходить кавунчик із цукерками дітей-сюрпризний момент,діти заходять під музику в будинок)

     

        Незнайко.

        На темне небо зіркове

        Дивлюсь я,про все забувши,

        Та найбільш воно чудове,

        Коли місяць з*явився блиснувши.

        (Подає шматочок місяця)

         Незнайко:

         Що таке?Це кому?

         З гори впало це чому?

         Що ж,шматочок я візьму.

        Фея:Місяць з неба раптом впав.

        Незнайко:Навіть трохи налякав.

        Вітамінка: (визирнувши з будиночка)

        Був місяць в нас,куди він зник?

         Це схоже на затемнення.

        Незнайко:

         Але ж я знаю це чому.

        І в цьому майже впевнений.

        Шматочок місяця ось впав,

        А це ж пригод повернення.

        Ні,я не можу не засну.

        Я до зірок негайно мчу.

        (Пісня «Чомучка»,виконують Незнайко та Фея)

       

          Незнайко:Знаю я її,знову казку розповідати буде

          Фея:Так казку,але сьогодні вона буде про чарівний світ,що навкруги нас.

                              

             Конспект інтегрованого заняття з мовленнєвого спілкування та музичного виховання.

Тема: ВИВЧЕННЯ ПІСНІ «Я ЛИСИЧКА, Я СЕСТРИЧКА»

 

Мета: Вчити дітей правильно і чітко промовляти звук (л); навчати дітей співати українські народні пісні; звуконаслідувати слова; розвивати усне мовлення малят, голосовий апарат, пам'ять, увагу; сприяти розвитку мовлення дітей; викликати веселий, радісний, святковий, бадьорий настрій; виховувати ввічливість, чуйність, інтерес до народної творчості.

 

Хід заняття

 

Задзвонив телефон. Вихователь бере трубку і відповідає на дзвінок.

Вихователь: - Діти, до нас у гості збирається прийти незвична гостя. Вона каже, що  в нашій групі дітки дуже веселі, добрі і вона хоче з нами потоваришувати. Хто ж це? Ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте загадку:

 

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її ... (лисиця).

 

Вихователь: - Так, малята, це лисиця. А ось і вона сама. (вносять іграшкову лисицю. Діти з нею вітаються). Лисичку звати Аліса і вона хоче з вами познайомиться. (діти по черзі називають свої імена). Алісо, яка ти красуня!

Вихователь:  - Діти, уважно подивіться і скажіть, якого кольору лисиця? Який хвостик у лисиці? Які вушка в лиски?

 

Вихователь:  - Лисиця — лісова тварина. Лисиця хижий звір, вона полює на дрібних тварин. Шубка лиски рудого кольору. Лисиця пухнаста, хутро її гарне. У лисиці гарний пухнастий хвостик з біленьким кінчиком. Лисичку вважають дуже хитрою. Зайчики дуже бояться лисицю. А ви, малята, також боїтеся руду лисичку? Я також думаю, що ні.

Давайте пограємо з лисичкою в гру

 

Рухлива гра «Хитра лисиця»

 

Вихователь: - Лисичка нікого не наздогнала.

Вона добра, лагідна. Ось послухайте пісеньку про неї.

 

Я лисичка, я сестричка,

Не ходжу без діла,

Я гусятка пасла,

Полювать ходила.

А сьогодні, у неділю,

Треба відпочити,

Свою хатку гарнесенько

Треба прикрасити.

А щоб краща, а щоб краща

Була моя хатка,

Піти треба у гайочок

Квіточок нарвати.

 

Вихователь: - Про кого співається в пісні? Що робила лисичка? Чим прикрасила свою хатинку лисичка? Вам сподобалась лисичка? Яка лисичка, на  вашу думку?

Вихователь:  - А зараз ми з вами вивчимо цю пісеньку і виступимо перед маленькими дітьми.

Лисичці Алісі пора вже вертатись в ліс. Вона вам вдячна за гостинність і на згадку про себе дарує баночку з варенням.

 

                                                                                                                        

      

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Природа

google

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz