Меню сайту

Оцінка сайту
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37

Форма входу

Св'ята

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Дошкільний навчальний заклад №2


Четвер, 25.04.2024, 07:34

ТЕМА:РОБОТА ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ В РОЗВИВАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ.

  Мета:

Спонукати дітей до активної  пізнавальної діяльності, позитивно впливати на їх емоційну сферу, моделізувати процеси мислення. Забезпечити інтереси дітей у задоволенні їх природних нахилів і потреб. Вправляти дітей використовувати за призначенням предмети та знаряддя, розподіляти ігрові ролі, дотримуватись правил рольової поведінки. Налагоджувати ігрову взаємодію, використовувати та розподіляти іграшки та ігрові атрибути, реалізовувати ігровий задум, стимулювати до творчості. Формувати елементрані навички пошукової роботи, посилювати інтерес до явищ живої і неживої природи, активізувати самостійну розумову діяльність. Вчити дітей бачити і відчувати красу довкілля, виховувати бережне ставлення до навколишнього світу та формувати навички екологічно доцільної поведінки.


Х І Д

Психогімнастика

               Діти:    Доброго ранку, трави росисті,

                            Доброго ранку, квіти барвисті,

                            Доброго ранку, сонечко ясне,

                            Доброго ранку, світе прекрасний!

 

        Вихователь:   Доброго ранку, дітки кмітливі!

                                 Будьте завжди здорові й щасливі!

Стук у двері. В гості заходить Карлсон.

Карлсон: Добрий день! Ходять чутки, що у садочку діти, так як і я, нічого не                 роблять,  байдикують і постійно їдять варення.

Вихователь: Діти, це правда? Давайте доведемо нашому гостю, що це не правда. Що ми робимо у садочку? (Відповіді дітей). Але найбільше за все ми любимо гратися. Давайте, діти, покажемо Карлсону, як ми граємось.

                      Починаємо екскурсію з «Лікарні». Діти називають медичні приналежності та їх призначення.

                      Рухаємось далі. Як називається цей куточок? В які ігри тут граємось? Для чого нам гладильна дошка? Розкажіть Карлсону як ви допомагаєте своїм батькам вдома, чим займаєтесь? (відповіді дітей).

Карлсон:     А це що тут у вас? Я тут нічого не впізнаю. У мене такого зовсім немає.

Вихователь: Діти розкажіть гостю чим ми тут займаємось? (Робота дітей у розвивальному середовищі: гра в шашки, складання пазлів, читання книг, замальовки).

                      Подивіться, а який цікавий у нас тут куточок. Як він називається? Що ми тут з вами робимо? (Відповіді дітей). А хочеш, Карлсон, щоб хтось із дітей зробив тобі гарну зачіску? (Робота дітей у «Салоні краси»). Карлсон пропонує дітям з'їсти повидло. Діти пояснюють, що солодке їсти не можна перед обідом.

 

Вихователь: Діти, а можна їсти багато солодкого? Чому? (Відповіді дітей).

                       Ходи з нами, Карлсон, ми тобі покажемо тобі ще дещо цікаве.    Діти, як називається цей куточок? Чим ми з вами тут займаємось? (Відповіді дітей).

                      Пропоную дітям сісти. Карлсон вважає, що в цьому куточку вже точно треба обідати.

 

Діти: Ні! Тут точно їсти не будемо. Тут ми будемо проводити досліди.

 

Карлсон: Досліди? Це що таке? Це можна їсти? (Відповіді дітей).

 

 

Перший дослід.

 

Припущення. Незалежно від вмісту води, яйце потоне.

 

Хід досліду: Взяти дві склянки. В першу налити води до вінця і опустити яйце (воно тоне). В іншу склянку налити води до половини і покласти чотири ложки солі. Коли основна частина солі розчиниться, розмішати і опустити в суміш яйце (яйце плаває на поверхні). Чому? (Солона вода важча за яйце).

 

Другий дослід.

 

Вихователь: Карлсон, як  ти думаєш, сухий і мокрий рушник  мають однакову вагу?

 

Карлсон: Так!

 

     Вихователь: Діти, а ви як думаєте? Щоб зрозуміти, як це відбувається діти покажуть тобі дослід.

                          У колбу наливаю воду. Кладу у воду паперову квітку. Загнуті пелюстки почнуть повільно підніматися та розправлятися. Чому?  Тому що вода починає просочуватись у папір, нижні краї стають важкими і розгинаються. Тож квіточка «розквітає».

 

Карлсон: І все?

 

Діти: Ні!

 

Вихователь: Діти розкажіть, що ми ще тут робимо. (Висіваємо, доглядаємо за квітами, дивимось телевізор, годуємо рибок, доглядаємо за морською свинкою і іншими мешканцями куточка природи). А який дослід ми з вами проводили з глобусом? (Відповіді дітей).


Гімнастика для очей.

           

         Підвести очі вгору. Опустити вниз. Подивитися вправо – вліво. Заплющити очі – розплющити очі. Закрити пальцями очі, подивитись між пальцями. Підморгніть правим оком, а потім лівим. Закрити долонями обличчя – опустити руки.

 

Психолог:  А зараз, щоб зняти втому, ми попрацюємо з піском. (Одна група дітей малює пальчиком на піску, інша – викладає камінчиками, двоє дітей малює долонькою на мольберті).

 

Вихователь:  Запрошуємо вас на подвір’я. Карлсон, ходи з нами, подивишся, які цікаві куточки у нас на подвір’ї.

 

 

Екскурсія по майданчиках:

 

Ігровий і спортивний.

 

Крім того, у нас створена «Екологічна стежина». Спостереження за мурашником.

 

Вихователь: Діти, що ви знаєте цікавого про мурашок? (Відповіді дітей).

                       Ідемо «Екологічною стежиною» далі. А для того, щоб нам було веселіше, співаємо пісеньку «Вийди, вийди сонечко».

 

Карлсон:  А це що таке?

 

Діти: Тут у нас розташована декоративна криничка, у якій немає води а ростуть цікаві квіти, місточок через річку, гуляють поросята.

 

Вихователь: А зараз, діти, ми разом з гостями проходимо алеєю берізок.   Карлсон, а ти знаєш що таке алея?

 

Карлсон: Ні!

Вихователь: Діти, розкажіть Карлсону, що таке алея. (Діти пояснюють).

 

                        Пройшовши по алеї підходимо до калини.

 

  Вихователь: Діти, для чого ми з вами посадили калину, що вона означає?

 

Карлсон: А з калини можна варити варення? А чим вона корисна? (Відповіді дітей).

                 Рухаємось далі і підходимо до верби.

 

 Вихователь: Діти, як називається це дерево? А чому це одинока верба? (Відповіді дітей). А мені здається, що вона зовсім не одинока, бо поряд з нею і калина, і берізки, і ми з вами спілкуємося з нею майже кожного дня. І тому вона радо вітає нас своїми чарівними вітам. Карлсон, ходи з нами ще в одне цікаве місце. І проходимо до саду плодових кущів.

 

Вихователь:  Діти, які кущі ми з вами посадили? Як ми за ними доглядаємо? (Відповіді дітей).

 

Карлсон: О! Та це на цих кущах ростуть ягоди, з яких я так полюбляю варення! Коли вони достигнуть я ще прилечу до вас у гості. Можна?

 

Діти: Так, звичайно!

 

 Вихователь:   А тепер ми запрошуємо тебе на ігровий майданчик погратися разом з дітьми. А після ви всі підете на обід.

Крім перелічених зон, обов’язково повинен бути майданчик для сюжетно – рольових ігор – ознайомлення дітей з правилами дорожнього руху і формування навичок правильної поведінки в сучасному світі.

Отже, довкілля дитини є важливою умовою ефективної підготовки її до майбутнього, самостійного життя. Навколишнє середовище має бути організоване так, аби спонукати дитину до виконання активних дій відповідно до її життєвого ритму, фізичних та психічних можливостей.

 

Матеріал підготувала:Вихователь ДНЗ №2 

                                                   М.М.Половка

                       

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Природа

google

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz