Меню сайту

Оцінка сайту
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 37

Форма входу

Св'ята

Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS


Дошкільний навчальний заклад №2


Субота, 27.04.2024, 07:30

ГРУПА "СОНЕЧКО" ВИХОВАТЕЛІ:

                                              ЛАЗЮН  Н.М.
                       
                ПОЛОВКА  М.В.       

Ясельна група

«Сонечко»

   Інформація: Світ дітей, речей і дорослих дуже тісно пов'язаний між собою. Ще вчора для малюка було достатньо тільки однієї мами, її теплих рук, яскравого погляду, а от минув час і вже дворічний малюк успішно підкоряє простори дитячих майданчиків і пісочниць. З настанням ери самостійності, малеча починає відокремлюватися від батьків, але не цурається їхньої допомоги і підтримки. І головна задача вихователя – вивчити правила іграшкового світу малечі, щоб отримати ключик до дитячого серця. Спостерігаючи за дворічними, вихователь не один раз помічав, що вони мають своє іграшкове «царство», дуже пильно його охороняють, прагнуть, щоб кожна іграшка була на тому місті, де її поклала дитина. Але якщо ця умова розвитку дитячого світу не буде врахована, дитина, по-перше, не навчиться акуратності; по-друге – не матиме змоги гратися самостійно, не буде відпочивати і мислити.

 Вихователі доводять до відома батьків таку інформацію: «Кожна річ повинна мати своє місце і застосування». Організувати простір допоможуть полиці, коробки, кошики. Кубики і конструктор повинні знаходитися на килимку, щоб дитина мала змогу будувати. Для ігор з ляльками необхідно знайти окреме місце, де буде ліжко, коляска, посуд, одяг. Важливо мати і вільний простір для м’яча, машин, повзання та ін. У такому продуктивному просторі дитині буде легко організувати свої дії і підтримати порядок.

 

Конспект заняття  для ясельної групи

 

Мовленнєвий  розвиток.

Тема: «Вийди, вийди, сонечко».

Мета: Формувати  знання дітей про об’єкт неживої природи – Сонце: закріпити уявлення про  те, що сонечко світить і гріє, сонечку раді і люди, і рослини.

Знайомити з якістю предметів: твердий, мякий.

Закріпити поняття «один», «багато».

Врахувати вміння слухати мову вихователя, розуміти і виконувати словесні прохання. Відповідати на запитання дорослого, вітатися, прощатися, дякувати.

Матеріал: іграшкове сонечко, стеблини, квіти.

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ

- Діти, давайте покличемо до  нас у гості сонечко.

(Діти всі разом промовляють потішку «Заглянь, заглянь,сонечко…»

-А можна покликати сонечко по - іншому.

(Усі разом промовляють потішку «Сонечко, сонечко…»

(Зверху на  нитці опускається до дітей сонечко-іграшка)

- Ось і прийшло до нас сонечко. Подивіться на нього і привітайтеся з ним.

(Діти вітаються).

- Скажіть сонечку, яке воно.(Золоте,жовте,кругле,ясне…)

- Дітки, вам подобається, коли є сонечко?

- Покажіть, як ви раді сонечку(Стрибають, плескають у долоньки, посміхаються…)

- Що вам дає сонечко?(Світло,тепло.)

- Покажіть, як  сонечко сховалося за хмаринку.

-А зараз я показуватиму картинки, а ви відгадуйте.(Діти відповідають короткими фразами «Сонечко світить», «Сонечко сховалося за хмаринку», «Сонечко гріє щічки»…)

- За те що ви так гарно відповідали,сонечко дарує вам свій золотий промінець.

Ось він (розкриваю долоньку,а в ній - золотистий клубочок).

Давайте подивимось, куди він  нас поведе. Що це? (Галявина з квітами).

На що показує промінець?

- Бачите які гарні квіточки зявились тут від сонячного тепла і світла.

- Покажіть, як ростуть квіти під сонечком.(Діти присідають, а потім встають і

     простягують рученята).

Ось яку веселу галявину подарувало нам сонечко. А ми теж можемо подарувати сонечку квіти. Тільки ми їх не зриватимемо, а зробимо самі.

РОБОТА ЗА СТОЛАМИ

-       Сідайте, візьміть паличку-стеблинку, стисніть її. Вона тверда.

-       Доторкніться пальчиком до квіточок. Які  вони? (Мякі.) Візьміть квіточки такого  кольору, який має ваша «стеблинка». Квіти різні  - велика, менша, найменша. Нанизуйте на «стеблинку» спочатку велику квітку, потім меншу, а потім найменшу.

-       Які гарні квіти ви зробили!  Скільки квіточок у тебе , Владику? (Одна.)

-       Скільки у тебе, Настусю? (Одна.)

-       Давайте зберемо їх у букет. Скільки квіточок у букеті? (Багато.)

-       А тепер подаруємо цей букет сонечку. Яку сонечко? (Тепле, світле.)   

Гра –медитація  «Я -  квітка»

Лунає ніжна, приємна мелодія. Діти стають у коло, уявляють, що вони квіти, і виконують рухи, що відповідають словам вихователя. «Я – маленька зернинка. У мені спить квіточка (діти присідають, кладуть долоні під щічку). Пригріло сонечко, і вона прокинулась, не кваплячись простягає до сонечка свої листочки, вітається з вітром, потім піднімає до гори своє личко і радіє весні. (Повільно встають, піднімають руки в гору і кружляють на місці.) Підставляє личко теплому дощикові, а він ретельно вмиває ї (імітують вмивання.) Вона кружляє у танці з метеликами, вони пестять її личко, лоскочуть очки, носик, вушка.) (Погладжують собі обличчя, очі, носик.) Квіточка усміхається, зустрічаючи новий день і весну. (Посміхаються одне одному.)   

   Вихователь розповідає дітям що прийшла до нас весна.


                                               Вихователь

                                                          Половка М.В.                  

Ясельна група

«Сонечко»

 

Конспект заняття  на ясельну групу

 

Мовленнєвий  розвиток.

 

      Тема: «Донас у гості завітав сонячний зайчик»

Мета: Закріпити знання дітей про сонечко: на початку літа воно яскраве, тепле, ласкаве; коли світить сонечко, можна побачити сонячного зайчика. Розвивати вміння сприймати мовлення дорослого. Вчити відповідати на запитання. Вправляти в уміння чітко назавати своє імя та прізвище. Перевірити, як діти засвоїли призначення різних кімнат дитячого садка. Активізувати в мові узагальнюючі слова: посуд, меблі, квіти, фрукти. Викладати бажання розповідати вірші напам’ять. Виховувати доброзичливість, гостинність.

      Обладнання: Дзеркальце, коробка, набори картинок: меблі, посуд, квіти, іграшки, фрукти.

    

Хід заняття

 

- Діти, хто це стрибає у нас по килимку, по стіні?(Сонячний зайчик.)

- Від кого він до нас прийшов? (Від сонечка.)

- А яке сонечко? (Сонечко тепле, ласкаве, веселе.)

- Напевно, зайчик теж такий.  Давайте з ним познайомемось. Запитай, Сергійку, як його звати.

- Зайчику, як тебе звати? (Запитати кількох дітей.)

(Вихователь гойдає в руці дзеркало так, щоб «зайчик» стрибав.)

- Діти, ви бачите:зайчик стрибає. Отже, його звати... (Пострибайчик.)

- Пострибайчик хоче знати, як вас звати. До кого він підійде, чітко скаже йому своє ім’я та прізвіще.

(Вихователь почерзі підводить «зайчика» до дітей, діти говорять.)

- Ось і познайомились. А тепер Пострибайчик хоче знати, куди це він потрапив. Домоможіт йому. (У дитячий садок.)

- Подивіться на зайчика  (обвести «зайчиком» всю кімнату). Він хоче запитати, як називається ця кімната. (Це – групова кімната.)

- Розкажіть Пострибайчикові, які придмети є у груповій кімнаті і для чого вони поьрібн. (Направляти «зайчика»  на різні предмети, щоб діти розповідали про них.)

- Це – шафа, в ній стоять іграшки.Це стіл, щоб їсти . За цим столом ми розглядаємо книжки...

(Навести «зайчика» на двері спальні.)

- Куди ведуть ці двері ?  (Успальну кімнату.) 

- Зайчик хоче перевірити, чи знаєте ви, що є в спальній кімнаті.

(Діти відповідають; «зайчик» заглядає в спальню кімнату, «показує» на ліжка, стіл...)

- Чиє це ліжко ? Чий стіл? Покажіть Пострибайчикові, де ви умиваєтесь, та свої рушнички.

- А де діти роздягаються ? («Зайчикові» показують роздягалню, шафи, де зберігають одяг.)

- Давайте пограємо з Пострибайчиком в гру «Знайди шафу». Ви розповідаєте, що намальовано у вас на шафі, а по стрибайчик шукає її. (3-4 дитини.)

     - А зараз піймайте зайчика!  (Діти намагаються піймати, біжать за ним в групу.)

- О, діти, зайчик привів вас до якоїсь коробочки. Відгадайте, що в цій коробочці?  (Вихователь розкладає картинки по килимку.)  

- Зайчика покаже вам картинки. Ви мовчки подиветесь, а потім назвете усі ці предмети одним словом. (Вихователь по черзі поводить «зайчика» на картинки:  тарілка, чашка, ложка. Діти відповідають: «Посуд». Потім розглядають меблі, квітки, іграшки, фрукти.)

- Сподобався вам По стрибайчик? Прочитайте йому вірші. (Діти читають віршики).

     - А зараз По стрибайчикові час іти додому. Він завітає до вас , якщо ви його запросите. Але памятайте, що сонячний зайчик може приходити тільки тоді, коли є сонце.


Художня література: Навчально методичний комплект «Віконечко в світі»

С.І.Якименко, Л.П.Голян. 

                                                                                 


Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Природа

google

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz